Od 1 czerwca 2022 roku jesteśmy aktywnym partnerem klubu Arka Gdynia, w roli sponsora wspierającego rozwój sportu.
Cieszymy się, że możemy lokalnie wspierać inicjatywy podejmowane przez klub, a przede wszystkim popularyzować wśród sportowców znaczenie snu, jako najlepszej formy regeneracji.
Niebieska i żółta barwa klubowego logo bezpośrednio koreluje z filozofią snu naszego obiektu hotelowego - według badań, sen w otoczeniu tych barw jest najdłuższy. Właśnie w tych kolorach zostały zaprojektowane flagowe pokoje hotelu My Story Gdynia.
Cieszymy się, że możemy lokalnie wspierać inicjatywy podejmowane przez klub, a przede wszystkim popularyzować wśród sportowców znaczenie snu, jako najlepszej formy regeneracji.
Niebieska i żółta barwa klubowego logo bezpośrednio koreluje z filozofią snu naszego obiektu hotelowego - według badań, sen w otoczeniu tych barw jest najdłuższy. Właśnie w tych kolorach zostały zaprojektowane flagowe pokoje hotelu My Story Gdynia.